UAB „Viktorija ir partneriai“ įgyvendina projektą, kurio tikslas yra padidinti gaminių patrauklumą, paklausą ir įmonės produktyvumą. Projekto įgyvendinimo metu planuojama sukurti (atnaujinti) originalius sausainių pakuočių dizaino sprendimus.
Projektas finansuojamas UAB „Viktorija ir partneriai“ nuosavomis lėšomis ir Europos regioninės plėtros fondo lėšomis pagal 2014 – 2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemonę Nr. 03.3.1-LVPA-K-838 „DIZAINAS LT“
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia 2020-08-21
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga 2022-02-21
Įmonė įgyvendino projektą „UAB „Viktorija ir partneriai“ eksporto plėtra“, projekto kodas Nr.VP2-2.1-ŪM-04-K-05-089
Projekto įgyvendinimui iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų buvo skirta iki 63 587,00 Lt. pagal Lietuvos 2007-2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategijos Ekonomikos augimo veiksmų programos 2 prioriteto „Verslo produktyvumo didinimas ir verslo aplinkos gerinimas“ priemonę „Naujos galimybės“.
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2014 m. rugsėjo mėn.
Projekto veiklų pabaiga: 2015 m. gegužės mėn.
Projektu buvo siekiama skatinti UAB "Viktorija ir partneriai" pardavimų augimą užsienio šalyse. Projekto metu įmonė sėkmingai sudalyvavo trijose tarptautinėse parodose:
„RIGA FOOD 2014“ rugsėjo 04-07 d., Rygoje;
„IFE 2015“ kovo 22-25 d., Londone;
„PLMA World of Private Label 2015“ gegužės 19-20 d., Amsterdame.
Įmonė įgyvendino projektą „UAB „Viktorija ir partneriai“ eksporto geografijos plėtra“, projekto kodas Nr.VP2-2.1-ŪM-04-K-03-025
Projekto įgyvendinimui iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų buvo skirta iki 89 580,00 Lt pagal Lietuvos 2007-2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategijos Ekonomikos augimo veiksmų programos 2 prioriteto „Verslo produktyvumo didinimas ir verslo aplinkos gerinimas“ priemonę „Naujos galimybės“.
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2012 m.rugpjūčio mėn.
Projektų veiklų pabaiga: 2014 m. vasario 28 d.
Projektu siekiama skatinti UAB "Viktorija ir partneriai" pardavimų augimą užsienio šalyse. Projekto metu įmonė sėkmingai sudalyvavo keturiose tarptautinėse parodose: “ISM 2013“ Kelne, „PRODEXPO 2013“ Maskvoje, „PLMA World of Private Label 2013“ Amsterdame, bei "PRODEXPO 2014" Maskvoje, kuriose sėkmingai pristatė savo produkciją ir užmezgė naujus verslo kontaktus.
UAB „Viktorija ir partneriai“ įgyvendino iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansuojamą projektą UB „Viktorija ir partneriai eksporto skatinimas Nr.VP2-2.1-ŪM-04-K-04-145
Projekto įgyvendinimui iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų buvo skirta 42 513,00 Lt. pagal Lietuvos 2007-2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategijos Ekonomikos augimo veiksmų programos 2 prioriteto „Verslo produktyvumo didinimas ir aplinkos verslui gerinimas“ įgyvendinimo VP2-2.1-ŪM-04-K priemonę „Naujos galimybės“.
Projekto trukmė – 10 mėn.
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2014 m. gegužės mėn.
Projekto veiklų pabaiga: 2015 m. vasario mėn.
Pagrindinis projekto tikslas didinti UAB „Viktorija ir partneriai“ eksporto apimtis. Parodos yra vienas iš labiausiai tinkamų verslo partnerių paieškos būdų, kurių metu užmezgami nauji kontaktai su potencialiais įmonės produkcijos pirkėjais. Projekto metu įmonė pristatė savo produkciją ir užmezgė naujus verslo kontaktus šiose parodose:
„PLMA World of Private Label 2014“ Amsterdame;
„PRODEXPO 2015“, Maskvoje.